Pendengar Setiaa :) !
Assalamualaikum :D
semua orang mesti ade masalah ,bile ade msalah mesti ada pendengarr setia kan ?!
haha , hurm , aku nak citer gakk, aku nk ucapp terima kasihh sangatt-II kat pendengar-II setia malsah aku ni. org banyak masalah lee katekann ,hew2.

firstt. GENG-II aku . Pijoll, Zul , Fakarr, Aimrann ! , n siapa-II yg selaluu
jadii tempat aku berceritaa luah segalanyaa. pluss Cikguu yg paling baek dgan aku
selaluu tolong aku kt skolaa :) credit to: Cikgu Malita, Cikgu Zu, thankz , jasamu dikenang hingga
akhiratt :) ,hanya ALLAH mampu blas jasa korunk sumerr 

+sebelum terlupee, Nazhan Hadi , junior aku yg setia bantu n nasehat aku nie,
promotee die jap ,die nie nak kate x hensem 
"Hensem itu kurniaan ALLAH bang" ayat die , haha **
anywayy thankz Naz sebab selalu jugak jdi tempat aku bercerita!

Ni ZUL dgann pijoll :)

Ni lee budakk Nazhan tuu , *poyoo,
***YANG LAIN , nty-II aku masukkan gambar, hehe

new past